RM100 SAYA MELAYANG.

Saturday, February 27, 2010

27.02.10 ~
away to banda segamat
yeshh !
da lame ta jalan kat banda segamat .
mau jalan jalan sama dayah
cari barang
&&
meronggeng kat banda .
hahah
last last
cari barang kat billion jgak
hee :D
wow !
macam macam saya & dayah beli .
tidak pernah seumur hidup saya
belanja sehingga mencecah RM 100 !
hahha .
kalo mak && abah tauu .
kantoi saye !
hahah
haiyo !
tapi mak && abah udah tauu :)
&&
abah pesan
" kalo ade pape , mcg abah "
wow !
1 peluang keemasan tu .
haha
tidakk tidakk
saya tidak akan menggunakan duit yang abah bagi
memenuhi kehendak saya .
hehe :D
sangatt sangat banyak barang saye .
balek ke kampus
naek bas kuning sahaja .
sepupu saye tidak join same .
oke .
suda suda .
ta tauu mau cter ape lagi .
~off~

No comments:

Post a Comment

comment as you pleased. thank you ;)