AWAY TO KLCC~ TIMES SQUARE

Thursday, December 24, 2009

22.12.2009~ hangout w yana n an :) da lame kot rase nyer xkluar ngan dorg. rndu sgt2. huhu. pas solat subuh,sempat la nk bsuh baju. hee. mak da pelik, aku bgun awl cmtu. upenyer ade udang disebalik batu. haha. tau2 je mak ni. then kul 8.30 da ciap. adoi ! uma bersepah. nak xnak kne la kemas dlu. an da kluar uma. erk ! syg sori ! B xbg tau B lmbt.sori! :( tggu B kat KTM je la ye ?? :\. erm.seb bek kluar uma tu trus dpt bas. kalo tak cian plak an nk tggu. erm. jmpe yana kat KLCC. lgpun die da ade kat ofis mama nyer. so,dri rawang, only me n him . diam seribu bahasa kot dlm train. xtau nk borak ape n xtau nak mule cmne. huhu.sori syg ! da sparuh jln bru la borak ngn an. tu pun sepatah tnye. sepatah jawab. haih :\. smpi KLCC. tggu yana dpn air pancut ! adoi. pns la plak. ~ yana,cpt la. da pns ni. :( after a few min, yana dtg ! yeay ! erk ?? cm pelik je tgk yana. cz xpna2 aku nengok die pki cardigan :P but nice la syg ! u nmpk kurus pki cardigan :)) ~ aha. thanx tau bg wani shawl tu ! cyg kamuu la ! mmuah ! :D. ~ mkn dlu lakat KLCC. lapa da ni . :P eating time ! wee~ :D ~~ syg mau mkn ape ek ? haih xtau plak nk mkn ape. order WHITE SAUCE SEAFOOD . yummy ! :P yana juz mkn waffle. diet la katekan~ :P an order CHICKEN BLACKPEPPER ! pelik2 je sume :D hadoi! tme mkn pun sempat snap! both of them photographer. dorg dok cter. aku melopong je kot dgr nye. haih. yana mau g TS! jomjom! MIZ3MAN PHOTOGRAPHER . melayan cam je la kn. hihi. sbb die tau kalo aku n yana. konfem die kne tggl :P hihi. sori syg ! thanx tau be our photographer :). yana shopping ape je aritu ?? erm, flipflop n dress! aku ?? dress je ! ~~ alamak syg ! dress tu sendat kat bhgian dada la. huhu. xmau pki la bju tu ! cimpan je. :( msing2 plan da nk blk awl ! tkot kne mrh lg. hahah :D pas shopping tu , dpt mcg dri sorg boy ~akk,adk nk jmpe akk. ~ erk ?? mls plak nk lyn! xpe la. jmpe kjap je. yana ngan an da sibuk2 perli ! eee ! saba je la ngn korg ni !. b4 balek~ pss~ bole tak snap pix ktorg gne cam u ?? oke je :) thanx yana~ hihi. then tgk pix tu,terkezut ! jauh gler beza an ngn aku ! syg! awk tggi sgt la. :( terase B kecik ! huhu :(

####################

jam 4 ptg. msing2 gerak blk ~ naek monorail. yana trun kat stesen hang tuah. ktorg kat kL sentral. erk, jauh nyer nk bjln ke kL sentral syg ! xlarat la :( kul 4.46 bru dpt train nk ke rawang thanx 4 everything syg ! :) i love u damn much ! :D


p/s~: ape aku merepek pun,aku xtau~ blurblurblur ~

No comments:

Post a Comment

comment as you pleased. thank you ;)