KLCC to MELAKA~~

Tuesday, December 22, 2009

"Bila yang tertulis untukku adalah yang terbaik untukmu kan kujadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku namun takkan mudah bagiku meninggalkan jejak hidupku yang tlah terukir abadi sebagai kenangan yang terindah..."
#####
bait2 akhir lagu Samsons~ Kenangan Terindah. aku terlelap. Khatimah Cinta, berkumandang di radio frekuensi 97.60, tersedar kembali. pemandangan yang tak pernah aku lihat. waktu malam, indah disinari lampu-lampu jalan sepanjang perjalanan ke Lebuhraya KESAS menuju ke kampung halaman~ MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH. melihat saudara yang sedang nyenyak tidur~ " ah, mst tidurmu diulit mimpi indah "~
jam menunjukkan ke arah jam 12.30. bergerak dari puchong ke KLIA. Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur satu simbol kebanggan rakyat Malaysia. Perjalanan memakan masa hampir satu jam. Tidur sebelum ke KLIA kptusan yg tepat. :) menghilangkan segala kepenatan sebelum bertemu TETAMU ALLAH ~ En. Roslan & isterinya Pn.Hamidah. Kecerian terserlah di wajah AKMAL FALIQ, ADIBAH SYAHIRAH & ADILAH HANAN. ~ anak kesayangan. Ketibaan para jemaah haji disambut keluarga dengan pelbagai perasaan~gembira,suka,dan sedih. Bergerak terus ke MELAKA. Singgah sebentar di kawasan rehat dan rawat SEREMBAN. minum untuk menghilangkan mengantuk. :)
tepat 5 pagi, sampai di Taman Cendana :) dengan keadaan yang mamai, segera ke bilik tengah untuk meneruskan tido. subuh sudah sampai ke penghujung,dengan perasaan yang malas, aku bangun melangkah ke bilik air untuj berwuduk dan meneruskan kewajipanku. usai solat,terus menyambung tidurku.
pulang ke KL,jam 4 ptg,menghantar sepupu tersayang ke Puchong :)
adiosss ~~

No comments:

Post a Comment

comment as you pleased. thank you ;)