TEH HIJAU !

Saturday, July 31, 2010

assalamualaikum ! :)
hey hey , thnx bace entri Wani . emm , korang pena minum teh hijau tak ? tak pena kan ? sebab rasenya cam pelik . hee ~ tapi Wani suka ! sebab banyak khasiat yang kita boleh dapat dari teh hijau tu . kalau wani minum teh hijau , Wani takkan letak gula . Wani pun tak tau kenapa , mungkin sebab rasa originalnya dah sedap kot :P
=========================
aha , antara khasiat Teh Hijau ni ;
1. dapat mencegah daripada kanser ! hee :D **gurl , take note !
2. dapat mengurangi stress ! **wani ni selalu stress , bila stree , wani akan amik teh hijau ! (:
3. dapat menurunkan kadar kolestrol . yang rasa rasa nak sihat , silalah cuba (:
4. dapat menghilangkan keletihan. aha , wani cepat letih tau skrg , sebab jadual terlampau padat ! :D
5. memperlambat proses penuaan ! hee :D
sebenarnya banyak lagi khasiat nye ! anda semua boleh search kat internet , pastu kongsi ngan orang laen oke ? (:

4 comments:

  1. slalu gi restoran jpun order green tea.. best ^^

    ReplyDelete
  2. @caliph ~ best nye , wani tak pena g lagi restoran Jepun.

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)