UNTITLED.

Friday, July 30, 2010


hoho , saye rase cam kepala otak saye da ringan ! sebab , Proposal Multimedia Project da hantar ! yeay ! bersengkang mata tau menyiapkan proposal tu ! emm , bila bergroup ni , kena la bagi bagi tugas ! saye selaku project manager , mengarah kan sahaja ! haha , tidakk tidakk ! saye juga buat keje (: .


=======================================


BEL ! rase cam malas nak masuk kelas ! hoho , sebab assessment yang Sir suruh , saya tak buat ! :P kan da cakap , bila saya bersungguh buat , tak nak la lecterur tengok , bila saya tak siap , lecturer mau tengok plak . ~ haih . lagi satu hal wani tak faham apa masalah student2 UiTM ni , malas nak pergi kelas , haih ~ ape da ~ yuran murah pun tak nak datang kelas lagi .

next , ECO , aha , just discuss pasal tutorial aritu . emm , wani banyak assessment n test next week , so , tak bole nak selalu unline ye ! hehe .


=======================================


aha , semalam i've made call ! call my parents lol ! heh , owh , sangat tersentap bila dengar suara abah ! hoho , mungkin saya rindu keluarga di Rawang ! bergenang air mata semalam. arghh ! tak sabar rase nyer saya nak melihat muka muka mereka yang saya rindu !

wait for me (:

2 comments:

comment as you pleased. thank you ;)