BILA SAYA DALAM DILEMA =,="

Friday, October 8, 2010


hey bloggie ! (: what's up ! :D ! hehe , dah berapa hari wani tak blogging kan ? sure da berhabuk blog ni . adeh =.=' nak menipu pun beragak la kan ? hohoh .

haishh ~ actually wani tak berapa nak ada mood pun berblogging. dengan lambakan assignment & kerja kerja projek . owh , tolong la , bilakah akan berakhir seksaan ini T___T

bila rasa macam ni , nak lari balik rumah . spend time dalam bilik ! melayan perasaan sorang sorang ! T__T

lately , suka sangat fikir benda benda yang tak sepatutnya . i mean kenangan-kenangan yang tak patut untuk wani ingat tapi wani ingat jugakk ! huh , it doesn't mean wani ni meroyan nak ingat orang yang tak sepatutnya , huh ! tolong la faham . itu jugak tak bermaksud wani menangis . bukan masanya untuk wani menangis . dan tak bermaksud wani kecewa seumur hidup . yeah , kita hanya merancang , Allah jua yang menentukan .

dan sekarang , wani dalam dilema . perlu atau tak untuk mengakui semua tu ? o biar je benda tu simpan dalam hati ? sakit sendir je la lagi bagus kan . dari menyakitkan hati manusia yang tak sepatutnya . mungkin semua tu ada hikmah tersendiri .
adakah wani perlu melenyapkan segala perasaan tu . dan berlagak macam takde pape ? hello , wani manusia yang ada perasaan , bukan robot atau komputer yang senang senang untuk diformat .

terpulang la anda semua nak buat spekulasi apa pun . wani tak pena nak nyesal apa yang dah jadi , mungkin ada sebab kan . so , terima kasih pada mereka yang pernah membahagiakan wani . tak kira dari kawan rapat , teman , sahabat mahupun yang terindah. sekurang2nya wani ada pengalaman untuk mengalami semua tu .
wani hanya mengharapkan yang terbaik untuk hidup wani . dan hidup anda jugak .

7 comments:

  1. terbaek la ..:)..tiap org akn rase cni kn...so,ape2 pn kte merancang hanye allah yg menentukan...doa2 la sgle d'lema kte tuh jg kenyataan..:)if u wish it...

    ReplyDelete
  2. huhu , yup ! betul , n just doa yang terbaik untk diri sendiri :)

    ReplyDelete
  3. tiap yg berlaku ada hikmahnya :)

    ReplyDelete
  4. len mcm status skg ya~

    ni dilema apa lak yang oi~

    hepi2 ja ya.KUat!!!

    ReplyDelete
  5. eira ~ yezza !
    kak ain ~ wani nga try untuk jadi kuat !

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)