BILA SAYA AKAN DAPAT TIDUR YANG BERKUALITI?? =.='

Thursday, January 27, 2011


hey bloggie :) Assalamualaikum.

wee ~ lagi beberapa hari je Wani nak balik rumah ! dan lagi beberapa hari je hari istimewa Wani.

ouh , sejak dah masuk semester baru ni , asyik tidur lambat je , mata pun dah macam panda. konfem saya comel . hee ^.^

nak mengadu nih . ape perasaan u'ollss kalau u'ollss di situasi Wani :

setiap kali Wani nak tidur ,
"tett tett. Mesej masuk"

setiap kali Wani nak tidur,
"tok tok ! Assalamualaikum , Eira ada ?"
"tok tok ! dik , nak sembur serangga, sila beri kerjasama."

setiap kali Wani nak tidur ,
"kring kring ! " ada orang pulak call.

so , u'ollss boleh tidur tak kalau jadi macam Wani ? hoho . sampai Wani rasa Wani nak lari balik rumah , tidur kat rumah sedapp weyh !



balik nanti , Wani nak tidur puas puas.
hee :D chow !

6 comments:

  1. pedulik ngn org2 yg kaco wanie tu..tido je..hehe

    ReplyDelete
  2. you buat cara i. off phone sebelum tido. hee ;) main game sampai letih then baru tido. hahaha

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)