HATI JUGA MENANGIS .

Tuesday, August 2, 2011

hey bloggie :) Assalamualikum.



hati menangis lagi
bukan aku tangisi apa yang terjadi
aku tahu semua ada alasan yang tepat dan ada kebaikan sendiri

ouh aku nak dia !
semudah kata-kata.
kalau kata boleh ditunaikan serta merta .
pasti bahagia manusia

kenapa ?
memiliki apa yang diinginkan .
semudah mengira , dan membaca

impian tetap impian
belum tentu menjadi kenyataan .
mimpi pula menjadi mainan tidur.

mimpi atau impian ?
menjadi dimensi dalam hidup manusia
ternyata aku juga normal seperti mereka.
tapi entah bila impian yang satu akan berjaya.
atau itu mimpi disiang hari ?
aku mengeluh panjang.

aku pasrah
kalau impian itu hanya impian.



25 comments:

  1. Kenapa ni kakak~~ sabaa yee!! beyla kan ade!! hehe. ^_^

    ReplyDelete
  2. keep praying semoga impian anda tercapai.
    happy fasting :)

    ReplyDelete
  3. lama tak blogwalking dekat siniiii :)

    amoi, kenapa sedih2 nie.

    ReplyDelete
  4. mesti rindu gila dekat dia kan :)

    ReplyDelete
  5. kalau kata2 boleh jadi kenyataan, habis la.
    :B

    ReplyDelete
  6. amoi nampak sedih.. kenapa? ada masalah? chill dear.. insyaALLAH setiap impian tu pasti akan jadi kenyataan kalau kita berusaha.. berdoa la sayang :)

    ReplyDelete
  7. impian boleh menjadi kenyataan.. asalkan kita berusaha dan berdoa sayang :)

    ReplyDelete
  8. @Bella Bell tak la sedih , kadang2 perasaan tu tiba2 je kann ? hehe . insyaAllah kiter chill . thanx ye.

    ReplyDelete
  9. wani ok ke?? kalau tak ok, gitau ar. boleh share kalau nak :)

    ReplyDelete
  10. mimpi takkan jadi realiti kalau cuma duduk goyang kaki.

    ReplyDelete
  11. @A retarded kitty yeahh . tapi ni bab2 perasaan , malas nak pk sangat :)

    ReplyDelete
  12. babe, kuatkan semangat. apa yang terjadi pasti ada hikmah disebaliknya. chill babe =)

    ReplyDelete
  13. impian mungkin m'jd kenyataan .. jgn mengalah :) jemput join segmen cx's :geng UiTM by campus

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)