DUA KOSONG SATU DUA

Sunday, January 1, 2012

hello bloggie :) Assalamualaikum .


dah lama tinggalkan blog tanpa update , ada orang rindu wani takk ?? okay gurau . sebelum tu wani nak ucapkan Selamat Tahun Baru Masihi . Semoga tahun ini dapat kita manfaatkan sepenuhnya oleh kita untuk lebih berjaya.


Mesti banyak kenangan suka dan duka tahun 2011. yang duka usah dikenang, yang manis disimpan abadi.


kalau masuk tahun baru je , mesti cakap pasal azam baru kan ? tapi wani tak nak sentuh pasal azam baru korang semua . apa yang wani harapkan , azam korang berjaya.:)


satu pesan wani untuk anda semua 


"delete segala memori yang membuatkan anda kecewa pada tahun 2011, upload segala kenangan manis yang mampu buat anda tersenyum pada 2012" -


p/s : Happy Birthday to Sungming oppa :) you getting older year by year ! may your life full with happiness .

13 comments:

  1. harap 2012 nie mendatang kebahagian kan kite kan?=)

    ReplyDelete
  2. rinduu lah sis:)
    semoga sis berjaya mengecapi azam
    sis okay n_n

    ReplyDelete
  3. semoga dikau juge sukses mencapai target azam baru mu itu..

    ReplyDelete
  4. @ChazainsyaAllah :) harap2 macam tu la . :D

    ReplyDelete
  5. @nur adilah rindu kamuu jugak :) maaf ye dah lama tak datang blog kamu . bz skit . emm , insyaAllah.

    ReplyDelete
  6. hikhik:)) suka=D eh,takpe, ila faham kot:D amin^_^

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)