SALAM MAAL HIJRAH 1432H

Tuesday, December 7, 2010

hey bloggie :) Assalamualaikum :)

untuk permulaan entri , rasanya belum terlambat lagi untuk Wani ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru Hijrah. Semoga dengan kedatangan Tahun Baru ni lebih diberkati dan dirahmati .

Bercakap pasal tahun baru , mesti kita sinonim dengan azam baru kan ? Rasanya kita tak perlu untuk tunggu tahun baru , baru kita terhegeh-hegeh nak ada azam . Tapi biarlah azam kita tu selalu diperbaharui. Bukan bermaksud bertukar-tukar azam,tapi bertekad untuk mencapai sesuatu itu dengan bersungguh-sungguh.

Wani rasa , banyak lagi azam u'ollss yang tak tercapai kan ? samalah macam Wani . Harap sangat tahun baru kali ni membawa sinar yang terbaik untuk Wani . InsyaAllah.

Tiada lagi masa untuk bersedih sebab masa terlalu singkat untuk Wani rasakan semua tu. Mungkin akan ada kesedihan, tapi biarlah semua tu membuatkan Wani terus matang.

Jom Wani nak kongsikan sedikit azam Wani dengan u'ollss.

1. Lebih fokus pada pelajaran
2. Be a good daughter,sister,friend and all around me.
3. Solat on time.
4. Berusaha dalam mencari cinta sejati.

tapi Wani rasa yang ke-4 tu , belum sampai masanya . Kalau dah ada jejaka dihati Wani , insyaAllah Wani beritahu.

p/s : rasanya saya lebih selesa berkawan. take noted !

22 comments:

  1. canteekkkk. suka suka suka. selamat tahun baru islam :)

    ReplyDelete
  2. Insya Allah akan dimakbulkan doa wani tu..Amin...nice pic...macam kat dataran bendahara je...hehehe

    ReplyDelete
  3. i think its gud 4 ur.juz focus on ur study kay..chayok2 gurl!muah!

    ReplyDelete
  4. Salam Maal Hijrah~

    smoga apa yg Wani impikan tu tercapai.. :)

    p/s: cantik header!


    my recent post My Lovely Friends Photo Contest

    ReplyDelete
  5. wahhh..wani..mencari cinta sejati.....hehehe..bgs2...

    ReplyDelete
  6. smoga wani dapat capai azam baru wani tue. :)

    ReplyDelete
  7. 确实很不错我可能下载。谢谢

    ReplyDelete
  8. @abg amir ~ aminn ~ aah . kat dataran bendahara :)

    ReplyDelete
  9. @kak marel ~ hee :D yup ! setuju sgt , belum msanya nak pk tu sume :)

    ReplyDelete
  10. @evy ~ thnx syg :) hopefully tercapai , anda juga ye ! ^.^

    ReplyDelete
  11. Just want to say what a great blog you got here!I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work! Thumbs up, and keep it going!

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)