IT WILL COME , BUT IN DIFFERENT WAYS

Monday, February 21, 2011

hey bloggie :) Assalamualaikum.

maaf ye , dah lama tak update entry baru. bulan ni bulan kasih dengan buku wani , bercinta dengan buku , laptop dan sebagainya.

bulan ni sinonim dengan bulan berkasih kan ? wani tak sambut . tapi tiba-tiba pula teringat.

sampai sekarang wani masih mencari seseorang yang boleh memahami wani. bukan wani cerewet , tapi dalam bab memilih pasangan ni , kita kena pilih betul-betul , mana boleh main rembat je kann ?

mungkin juga hati wani belum tergerak untuk sesiapa. bukan sebab ingat perkara lama. tapi wani belum boleh beri komitmen pada seseorang yang istimewa.

kadang-kadang rasa cemburu bila tengok kawan-kawan yang sentiasa dengan phone. wani pula sentiasa dengan laptop.

tapi kadang-kadang bila dalam keadaan sekarang ni , wani lagi selesa. tak terikat dengan siapa-siapa yang istimewa. dan tak kisah nak kawan dengan sesiapa. waktu sekarang ni , banyak lagi hajat yang belum tercapai dan banyak sangat benda yang wani nak buat.

wani percaya , perasaan itu akan datang tanpa kita pinta . dan perasaan tu akan datang dengan berbagai cara tanpa kita sedar. :)

cinta diri sendiri lebih utama

p/s : love is miracle

8 comments:

  1. cinta dgn buku wt ms skg sgt2 bgus oke :)

    ReplyDelete
  2. yup...
    zana stuju sys...

    bkn kngn yg menghlg kita utk teruskan kehidupan dgn org lain...
    tp...

    we used to be like we are now... :D

    ReplyDelete
  3. jom join ^^"

    http://dianatahir.blogspot.com/2011/01/first-contest-by-me.html

    ReplyDelete
  4. wani nie.. x habis2 ngn perasaan cm tue. t smpai masany mesti wani akan jumpa punye. chill ok? ;)

    ReplyDelete
  5. @ciknabil-a heheh , tah la sayang , perasaan tu tiba2 je dtg , huhu . dun worry , wani chill je :) thnx tauu !

    ReplyDelete
  6. @zanaahmad yes dear ! akk sokong . we love jut what we are right now :)

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)