REVIEW BLOGGER FEFULAR 2 : HE IS NURUL FARID

Thursday, June 23, 2011



hey bloggie :) Assalamualaikum.

hari ni wani interview seorang lagi blogger yang tak kurang hebatnya. untuk pengetahuan korang semua , dia ni kawan PLKN wani . tak sangka juga dia ni aktif berblogging.

nama Nurul Farid . Student Universiti Islam Antarabangsa . yang menarik tentang blogger ni , dia orang Sabah.

sepanjang wani baca blog dia , memang post dia superb menarik + merepek . tapi still ada pengisian ye !




1.sejak bila minat berblogging ?
2 thun lepas..haha


2. apa yang anda cuba ketengahkan didalam blog ?

kata2 semangat yg bermakna..cewahh..cerita hidup aku kot..ape yg berlaku disekeliling aku..perli memerli..ingat mengingati antara satu same lain..sebab di hari tua nnti..aku akan bace balik ape yg aku tulis..

3. siapa yang mendorong anda untuk berblogging ?

takde pun..pilihan sendiri..dulu blog ni blog mcm diari cam tu..pastu ak tukar..x kenal pun time tu erti BW..pastu redah je..sampai tahu mcm mane nk blog..tgk ar blog ak..simple..x ubah pape pun..

4. pesanan untuk blogger lain .

x ley berhenti berblog ar..ceria selalu..peace no wo..hahaha.


p/s : segala jawapan tidak diedit sama sekali .

10 comments:

  1. haha.. hero ni.. saya pon suka baca blog dia.. best3 :)



    ^^

    ReplyDelete
  2. @Bella Bell heheh . kan2 ? kalau baca je , konfem tergelak :P

    ReplyDelete
  3. x pyh nak fefular sangat lah kn..
    haha..bukan org sbh lah..duduk je kat sbh..
    lahir kat perak..

    merepek kau cakap..HAHA...
    nnti aku pulak review blog kau ehh..tq!!

    ReplyDelete
  4. wah rajin menerjah ye.. thumbs up!

    ReplyDelete
  5. @Far8 budak baik bukan org sabah ehh ? mane aku tau . hahah :P kau mmg suke mrepek . tak yah la kau nak review2 blog aku . tak hebat macam kau nyer blog weyh !

    ReplyDelete
  6. hahaha..ceh ceh ayat tak ley belahh..
    yelah2 nnti tak merepek dah...
    agaga =p

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)