RINDUUUU ZAMAN SEKOLAH !~

Thursday, June 21, 2012

hello bloggie :) Assalamualaikum.

sekarang pergi sekolah pukul berapa eh ? pagi tadi [semalam] masa NS nak gerak pergi ofis, nampak budak-budak pergi sekolah. rasa macam awal la pulak dorang ni pergi sekolah.

actually , rindu nak pakai baju sekolah. ^_^ pastu boleh pulak terbuka topik dengan mak NS, pergi sekolah awal sebab bertugas. hahah. masa buat jadual tu bertungkus lumus nak buat yang paling cantik  XD

ada yang kena susun meja,lap tingkap , buang sampah dan paling tak best kena sapu sampah XP tapi konfem konfem la sapu sampah tu perempuan punya kerja kan ?

tapi masa NS darjah 6, NS 'mendajalkan' orang dengan buat budak laki sapu sampah. alamatnya bersawang la kelas tu. kekeke ~~

pastu ketua darjah yang super kerek datang, marah siapa yang tak buat tugasan. XD

p/s : meeting CAB 3.30 pm

10 comments:

  1. bella plak, lau dtg lewat g skola akan terus masuk kelas dan sapu sampah. wlaupun hari tue bkn bella yg bertugas. sbb bella malas nak g perhimpunan. kiki...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum NS...masa nak buat jadual ni lah dok elak2 dr terkena yg kena lap tingkap mmg malas...:)

    ReplyDelete
  3. Bila dah masuk alam dewasa..kadang-kadang rasa rindu kat zaman persekolahan..:)

    ReplyDelete
  4. @afiqazizan tau takpe ! lg2 kalau nmpk adik2 g skolah . alahai , rindunye !

    ReplyDelete
  5. @maszull NS pun malas jugak . seb bek jd pngawas ! hahha . ngelat XD

    ReplyDelete
  6. @nabByla ouh ngelat eh taknak pg phimpunan
    XD

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)