BESTEST BLOG ?

Tuesday, September 7, 2010

assalamualaikum ~
Thanx Allah , suda selesai hutang saya pada cik bella :P owh cik bella , halal kan makan minum saya ye T_T . ape kah yang aku buat ni ? hohoh
oke , suda , straight to the street :P gaggagagga . kene jawab2 ni la den lomah ! haish ~

kau tengok , kau tengok , betapa bangga aku dapat award ni ! hahah , kau ada award ni ? takde kan ? hahha , dah cam dak kecik je kamu ni Wani !



Anda mesti beri pujian pada pemberi award ini..
aha , cik bella , ni dye sanggggaaaaaattt la baek ! dah la comel , hohoh , dye kawan wani tau !! kawan wani kat laman sosial ! suke borak2 ngn dye , sebab dye ni suke dengar orang bercerita :P
if nak kenal cik bella , pergilah blog dye :P

Sila beri award ini kepada 10 blogger yg lain..
alarh , banyak nye 10 blogger ! malas la nak tag2 ! korang nak , hamik je tau :)
dengan kuasa yang saya ada , saya membenarkan anda anda semua untuk ambil :P

Anda mesti memberitahu 10 blogger ini..
oke , nanti saya jerit kat telinga dorang , hahah

Bagaimana anda boleh digelar blog yg best dan hebat..
menurut pandangan saya , ayat ayat kena bombastic ! realistic ! palstic ! kebabomm la kan ,
pastu , citer bia logik la , baru orang syiokkkk nak bace :P

p/s : suke nya bila dah langsaikan hutang :D

No comments:

Post a Comment

comment as you pleased. thank you ;)