KEPULANGAN KU DINANTI

Monday, September 6, 2010



assalamualaikum semua ! ~ hey hey , now saya dah ada kat rumah ni , gagaga , sukanya saya ! :D

oke , bila da balik rumah ni , dah tak tau nak buat ape kan ? so , kerja saya hanya mengadap laptop sambil online ! erm , wani , perlu ke kau bagi tau sume tu ? heh , cepatcepat tempeling saya ! :P

now , nak story sikit , balik dari kampus segamat yang penuh kesengsaraan itu , pada jumaat tanggal 3 september 2010 , pada pukul 12.30 hari .. oke , kau , cukup cukup detail kau tu ! aha , menumpang di rumah sedara di melaka , maklumlah , belajar di negeri , rumah jauh nun di barat ! T_T
tu yang bila nak balik rasa cam nak melompat cam tajuk lagu S07 , melompat lebih tinggi ! gagagga.

sabtu , 4 september , jam 10 pagi , sudah bergerak dari melaka , naik transnasional yang superb exclusive ! adeh , =.=' aku rasa dalam bas tu , aku je kot yang bawa banyak barang ! segan macikk ni hah ;\ , suda sampai ke bukit jalil , i've hello hello my dad , then he said , i and ur mother on the way to pick up you at bukit jalil , hah ? terharu nya saya !! but by what hah ? he answerd , LRT ! wow ! hebat sungguh family saya :P tidakk kusangka kepulangan ku dinanti ! yeayy ! suke saya !!

sudah , sesampai di stesen bandaraya , saya menerjah ke jalan tar ! wargh ! kuala lumpur ! saya merindui bandar itu !! heheh , kat sini la duit saya dibazirkan ! hahah , hebat tak bandar ni ? angguk angguk kan kepala anda ye (: terima kaseh daun keladi ! pembetulan ! duit family saya , saya tolong abehkan je . hahahaha

oke oke , apa yang saya borong hanya la selendang pashmina , ala , yang kain nya lembut lembut tu . :P

kemudian , saya dan family bergegas ke jalan kuching ! hah , kiter terjah bazar pulak ! if korng semua nak tau , bazar ni panjang tau ! banyak choice ! hohoh ^_^ terliur la plak kan bila terkenang kenang makanan kat bazar tuh !

heh , suda suda , mash banyak entry yang saya nak post , jom tengok muka wani ngan shawl baru wani :P

hah , saya suke melaram di depan kamera

arabic style ;)

p/s ~ adeh , suka dengar lagu sixth sense yang baru ni (:


No comments:

Post a Comment

comment as you pleased. thank you ;)