BOYFRIEND BARU SAYA !

Friday, September 24, 2010

yeah ! tajuk diatas tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati , gaggagaga ~ ape punya statement da, tolonglah faham . owh , ni bukan nak buat kontriversi tau , tapi kenyataan , coz tuan punya badan dah mengizinkan :)

dengan ini saya mengisytiharkan bahawa , AHMAD NUBHAN BIN HJ AHAMAD , adalah kekasih saya secara rasminya , dengan itu , mana2 perempuan tidak dibenarkan untuk merampas beliau dari saya , sila hormati arahan saya , gagagag ~ owh , perasan sudah ! heheh ,

tak tak , saya saje membuat kontroversi begini supaya nubhan baca, warghh ! bole tak saya berangan sekejap ? maafkanlah saya , yang sangat suke berangan ini , agagagagag ~ :D

hee ~ minat kat dia sebab suara dia tau , plus dia sangat la comel ! cair mak camni nyah ! heheh .
bila la dapat jumpa nubhan ni , ada sape2 ade no fon nubhan ? nak bergayut ngan dia la :P (perasan jap).

watever pun , hopefully Nubhan will success in his life n be a good entertainer ! :)) Cayalahhh Nubhan ! :D

i like this pic lol ! coz he look cute + handsome ! aww ! saya cair dengan awak la ! jom kapel ! gaggaga ~




p/s : sumber gambar dari gossip artis malaysia dan facebook nubhan (:

14 comments:

  1. hoho..wani2..

    akak pon minat seseorang.
    asmara nama dia..hahaha

    ReplyDelete
  2. kak as ~ hee :D
    tu kiter punyer ! tak mau curi tau :P

    kak ain ~ tau tau ! dye pun hensem gak :D

    ReplyDelete
  3. amboi kak...
    abg Nubhan tu abg angkat saya taw....(nak jugak perasan)ha3...
    Nie kalu nubies2 lain baca ni...dowg serang blog akak taw..he3....

    ReplyDelete
  4. erm, mimie x berapa suka nubhan.
    mimie suka LEE MIN HO...
    hehehehe

    ReplyDelete
  5. wyna Nubies ~ wah wah ! abg angkat ye ? heheh , ala dik , akk minat dye sebab dye comel la , cair akk :P
    lagipun suare dye sedap bangettt !

    mimiey ~ alorh , akk suke Minho gak , tapi Minho Shinee :D

    ReplyDelete
  6. huhu.. Ni entri macam ni ada can masuk mangga ni..

    :)

    Nak jemput awak ngan kawan-kawan jenguk blog saye bleh?

    Sembang Raja Fiqri

    ReplyDelete
  7. If minat giler kat nubhan, dah join www.nubhanfc.forumotion com ???

    -harney-

    ReplyDelete
  8. Assolutamente d'accordo con lei. In questo nulla in vi e credo che questa sia un'ottima idea. Sono d'accordo con te.
    Assolutamente d'accordo con lei. Ritengo che questa sia un'ottima idea. Sono d'accordo con te.

    ReplyDelete
  9. oops ! i cant understand ur comment

    ReplyDelete
  10. sekali bahase ape da kuar hahahahha!

    ReplyDelete
  11. eman ~ tau takpe ! pelik2 je , cam la dye faham pe wani tulis :P

    ReplyDelete

comment as you pleased. thank you ;)