SAUJANA CORPORATION

Thursday, September 2, 2010


assalamualaikum (:
hey hey , lagi bape jam je aku nak balik uma , hoho , dah excited dah ni ! dah rase cam nak melompat je ni hah ! jom jom lompat ngan aku , kalian jatuh padan muka, aku gelak guling2 je , hahah . maklumlah , aku ni pendek kan , bile lompat tu bole la tinggi sikit. aha , adakah itu fakta ? gagagga.

hah , bila nak balik ni , banyak la plak assingment kene siapkan ! hah, nak nak lagi multimedia ! hah , hamik ko! berapa banyak keje yang ko tangguh , da tak seronok nak raya camni , T_T

ohw lecterur, tolong la faham , saya mahu cuti yang indah indah , tak nak cuti yang penuh dengan assignment T_T.

hah , mau kasi tau ni , setelah puas aku menggodek godek photoshop , aku dapat satu idea nak buat aku punye logo untuk projek multimedia . hah , DONE !
siap gak logo nya , tapi simple je la + ape aku merepek nak kasi nama company aku saujana corporation tah ! hah , ko bajet cam LES COPAQUE CORPORATION la kan ? . hhaha berangan je lebeyh weyh !

maka siaplah kerja kerja pembinaan logo . ^_^
cantik tak ? angguk cepat ! kalau tak aku cepuk korang ! hahha


nota kaki : heh , bangga one of my friends da jadi baik , i will pray for ur happiness dude ! gudluck for ur stdy in medic :)

No comments:

Post a Comment

comment as you pleased. thank you ;)